حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان کره شمالی، موشک بالستیک جدید آزمایش کرد نماینده فلسطین: برای ناکام گذاشتن نتانیاهو نیازمند استقرار آتش بس در غزه هستیم لاوروف: بریکس پذیرش عضو جدید را موقتا متوقف می کند شهادت ۸۰ عضو خانواده هنیه از ابتدای جنگ رژیم صهیونیستی خشم کابینه نتانیاهو از مشاور امنیت داخلی به دلیل اعتراف به ناتوانی ارتش اسرائیل سفیر آمریکا: زمان آتش بس در غزه و پایان ناسازگاری حماس فرا رسیده است قالیباف: کناره‌گیری من شایعه است + فیلم حمله موشکی یمن علیه رژیم صهیونیستی با هدف قرار دادن یک کشتی (۵ تیر ۱۴۰۳) آمریکا: اسرائیل راه حل دیپلماتیک را بر درگیری با حزب الله ترجیح می دهد حماس: مردم فلسطین برای روز بعد از جنگ تصمیم می‌گیرند هنیه: توافقی که آتش‌بس و پایان تجاوزها را شامل نشود، قابل پذیرش نیست وزیر دفاع آمریکا:جنگ میان اسرائیل و حزب‌الله می تواند به جنگ منطقه‌ای منجر شود تلفات جسمی و روانی ۶۲ هزار صهیونیست‌ در جنگ غزه خصوصیات شخصیتی شهید جمهور همانند شهید بهشتی بود | وجود رابطه تعاملی میان مدیریت خراسان رضوی و دستگاه قضایی کانادا خواستار خروج شهروندانش از لبنان شد وزیر خارجه آلمان: تنها با راه حل سیاسی می توان به رنج غزه پایان داد تهدید کاخ سفید: اوکراین در نشست سران ناتو دعوتنامه عضویت دریافت نخواهد کرد زمان و محل حضور محمدباقر قالیباف در مشهد برای سخنرانی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ مشخص شد + جزئیات واکنش تهدید آمیز نمایندگی ایران در سازمان ملل به تحریم های جدید آمریکا
سرخط خبرها

وزیر ورزش: بررسی عدم استقبال از خرید بلیط جام‌جهانی| امیدوارم آنفلوآنزا این روزها از تیم ملی فوتبال دور باشد+ فیلم

  • کد خبر: ۱۳۳۸۴۱
  • ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳
وزیر ورزش: بررسی عدم استقبال از خرید بلیط جام‌جهانی| امیدوارم آنفلوآنزا این روزها از تیم ملی فوتبال دور باشد+ فیلم
وزیر ورزش از بررسی علت عدم استقبال ایرانی‌ها از خرید بلیط جام‌جهانی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدحمید سجادی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت درباره استقبال نکردن از خرید بلیط جام‌جهانی گفت: این موضوع را باید بررسی کنیم.

وزیر ورزش و جوانان درباره بعضی رفتار‌های سوء سیاسی ورزشکاران گفت: به هیچ وجه رفتار خوبی نیست و ورزش عاری از سیاست بوده و منشور المپیک هم اذعان دارد و ما نیز کشوری ارزشی هستیم و پرچم کشورمان و قهرمانان خود را کنار ورزش کشور دوست داریم. شاید اطلاعات اشتباهی به آن‌ها می‌رسد و به همین علت بعضی رفتار‌ها را می‌بینیم که اصلاً پسندیده نیست.

وی درباره خانم ایرانی‌ ورزشکاری که در رشته اسکیت بدون حجاب روی سکو رفت، گفت: یکی از ورزشکاران خانم در رشته اسکیت در خارج از کشور حاضر و گفته شده که عضو تیم ملی است؛ کار وی را تایید نمی‌کنیم، اما او هم به عنوان ملی‌پوش شرکت نکرده بود. تیم ملی بانوان در رشته‌های مختلف حجاب مصوب دارد.

سجادی درباره اعتراض برخی افراد در مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی به خانم شهره موسوی، با بیان اینکه به تجمع دیشب در مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی رسیدگی می‌کنم، توضیح داد: من در صحنه نبودم و وقتی رسیدم به من گفتند حدود ۵۰ نفر در اعتراض به حضور مجدد وی در فدراسیون فوتبال، تجمع کرده‌اند و در همین حد می‌دانم.

وی این را گفت: فدراسیون اساسنامه دارد و طبق آن عمل می‌شود اگر واجد شرایط باشد، می‌ماند اگر واجد شرایط نباشد، نمی‌ماند به عنوان مثال اگر یک نفر چهارجلسه متوالی در جلسه هیات رئیسه غیبت کند، حذف می‌شود.

وی با بیان اینکه امیدوارم آنفلوآنزا این روزها از اعضای تیم ملی فوتبال دور باشد، افزود: تیم ملی فردا با تیم نیکاراگوئه دیدار دوستانه خواهد داشت. همچنین تیم دوشنبه عازم قطر خواهد شد و به محض و در همان روزهای اول یک دیدار دوستانه با تونس انجام می دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->